Motto:
Medicii nu greşesc, doar pacienţii ori înţeleg ceva greşit ori reacţionează greşit la un tratament corect!?
(Principiul de bază al medicinei moderne sau în curând)

Tuesday, June 30, 2009

8) Reactie draguta

Am dat adresa acestui blog unui prieten din copilarie, medic si el si sotia sa.
Ca rezultat am primit un mail interesant ce continea o reactie draguta la cele citite si in care se spune ca unele chestii sunt chiar interesante in acea „ciudata pagina Internet“ a cunoscutului meu (nu s-a prins ca eu sunt acela!?) dar unele aduc a “tinuta de fondator de secta ciudata”!? Ups!?

Interesant sa vezi cu cata indarjire se apara statutul total “nesectarist” de “zeu in alb”!?

Ca am indraznit a-i atrage atentia ca in lume cea mai bine organizata organizatie, cea mai omogena si cu caracteristici de secta din cele mai puternice este "lumea medicala" contemporana. In care alta grupare profesionala memrii acesteia se acopera reciproc si tin unii la altii in mai mare masura decat in "lumea medicala" pe baza principiului ca "corb la corb nu scoate ochii"?
Cum este de asteptat am repetat intrebarea referitoare la caracterul inalt stiintific al unor declaratii de gen “soarta” si “speranta”. Mi–am permis sa ii atrag atentia ca asemenea expresii sunt de obicei folosite de religii si diverse secte, in orice caz de organizatii mistice si oculte. L-am mai intrebat ce cauta asemenea expresii in medicina si cand este de asteptat ca pe langa expresiile amintite medicii academici sa recomande rugatul cu multa evlavie!?

L-am intrebat, in cadrul tinutei mele sectariste, daca imi poate spune ce anume determina aparitia candva, intr-un anume loc pe un anume organ al unei tumori, ce o determina sa fie benigna sau maligna? Banuiesc ca voi fi facut tendentios si rau intentionat!? Da, in mod si cu o tinuta puternica de secta dubioasa continui cu incapatanare sa determin cautarea/gasirea unei relatii cauza - efect. Treaba tipica unor secte dubioase.
Ce altceva decat conceptul cu inalt character stiintific numit “speranta” ne face sa asteptam ce se intampla dupa o chemoterapie in cadrul careia oasele ti-au fost facute trestie, adica goale pe dinauntru. Speram ca soarta sa fie de partea noastra si ca organismul va genera la timp maduva osoasa noua si sanatoasa, poate intr-o colaborare fericita si nesectarista intre aceste doua concepte stiintifice mentionate.
Prin eliminarea elementului recunoscut ca fiind bolnav s-a eliminat oare cauza ce a determinat imbolnavirea acestuia? L-am mai intrebat, ceva ce de fapt am mai intrebat aici in blog, dar la modul sectarist, daca imi poate spune ce anume a determinat deteriorarea maduvei osoase, deteriorare care a dus la o functiune gresita a maduvei osoase si la un tablou sangvin nefavorabil prin generarea de elemente insuficiente si bolnave in sange.

Am mai fost atat de obraznic si de sectarist si l-am intrebat daca cea ce nu cunoastenm este sigur ca nu exista!?
Radiatiile Röntgen si cele radioactive nu se vad, nu au gust, nu au miros, nu se simt dar totusi exista. Ce se intampla daca tratam pe cineva iradiat de urmarile vizibile ale iradierii intr-o incinta puternic incarcata de radiatii pe care in continuare nu le percepem.
Bacteriile, toate nu au existat pana am reusit sa le vedem la microscop sau doar din momentul primei vizualizari?
Academia franceza de stiinte reprezentata de savanti care si azi sunt recunoscuti ca atare au declarat ca “mai greu decat aerul nu poate zbura”!?
In toata cariera mea, e devarat ca nu de “zeu in alb” nu mi-am permis nici o data sa spun unui beneficiar ca „sper sa tina“ sau daca s-a stricat ceva sa invoc „soarta“!? Ce mai, tinuta cu puternic character de secta dubioasa!?

In incheiere tin doar sa atrag atentia asupra postingului numit “Logica medicala, intrebari ingineresti”

No comments:

Post a Comment