Motto:
Medicii nu greşesc, doar pacienţii ori înţeleg ceva greşit ori reacţionează greşit la un tratament corect!?
(Principiul de bază al medicinei moderne sau în curând)

Wednesday, August 4, 2010

16) Diagnostice "uitate"



Se pare că atrag unele lucruri aşa cum sunt atrase muştele de rahat!? La ce mă refer? Nimic mai simplu, în cadrul unei calităţi deosebite ce admir cu adevărat, şi am numit cu altă ocazie la modul foarte general şi cu un scop foarte general "Aroganţa ignoranţei ştiinţifice" trebuie să fac menţiunea că această denumire se potriveşte de minune tagmei ce ridic în slăvi în acest blog, medicilor!? Nu mă refer aici şi prin aceasta la toţi medicii ci doar la o parte dintre ei, una anume, un fel de "elită" în ochii mei. De ce fac asta? Ce vreau să spun acuma? Treaba este că dacă am avut în Aprilie a.c. din nou parte de o internare, în cadrul acesteia am avut parte de o investigaţie CT (Computer tomografie) la care medicul şef a spus că nu s-a găsit nimica rău. Am crezut şi NU am făcut bine dar am avut "noroc" că ceva mai târziu am citit cu atenţie scrisoarea de externare în care se amintea doar marginal şi foarte în treacăt un diagnostic secundar:

"Anevrism de 5,0 x 5,2 cm pe aorta principală"


treabă despre care nimeni nu a spus o vorbă cât am fost încă la spital, 8 zile de la constatre!? De ce? Intenţionat? Cu e scop? Din ce cauză? Întrebări, întrebări întrebări. . .
După ce am râşcâit eu puţin acest "rahat" şi a început să pută s-au făcut câteva investigaţii care au dus la descoperirea a cu totul trei anevrisme ce trebuiesc tratate operativ că cu stent, conform unui furnizor specializat care a fost consultat în urma întrebărilor mele deranjante nu se poate face!?
Foarte drăguţă a fost ţinuta generală a medicilor care după ce au fost daţi cu nasul de propriul rahat NU au reacţionet în nici un fel ci ca şi cum totul ar fi decurs cât se poate de normal şi de natural, de parcă asta ar fi procedura normală în asemenea cazuri!?
Ţinută medicală, etică medicală sau metode de eutanasie mascată modernă??

No comments:

Post a Comment