Motto:
Medicii nu greşesc, doar pacienţii ori înţeleg ceva greşit ori reacţionează greşit la un tratament corect!?
(Principiul de bază al medicinei moderne sau în curând)

Tuesday, January 19, 2010

14) Neânţelegere

Dacă ar fi să mă pun să fac un scurt rezumat al "întâmplărilor medicinale" de care am avut parte în ultima perioadă de cam un an, cred că ar cam trebui să mă iau cu mâinile de cap!?
Ar trebui să fac doar o simplă înşiruire de constatări personale, nimic alt ceva!

Înainte de a continua trebuie să fac o observaţie absolut necesară cum că vreau să aduc laudă celor care au descoperit că am nevoie de un tratament despre care nimeni altul înainte NU a vorbit. Cu toate că NU era de competenţa lor, banuiala de Leucemie au exprimmat-o cei de la Chirurgia cardiacă!? Este asta, pentru mine doar o dovadă de atenţie, exactitate, precizie, profunzime în cea ce fac şi înaltă profesionalitate. Următoarele cadre faţă de care trebuie să exprim păreri asemănătoare sunt cele pe mâna cărora am ajuns pentru tratarea Leucemiei. Jos pălăria!

Dacă aşa astau lucrurile vă veţi întreba la ce neânţelegere mă refer!? O faceţi pe drept şi din acest motiv îmi permit să vă atrag atenţia asupra unor postări anterioare din acest blog.
Deoarece NU vreau să încarc în mod inutil blogul vă voi ruga să îl "răsfoiţi" puţin! Veţi avea ocazia de a constata peste câte ciudăţenii am dat!? NIMICA NU este din auzite sau alte zvonuri ci este peste tot vorba doar de lucruri trăite/păţite/observate de mine persona!?
Cine poate înţelege aşa ceva?

Să fie o asemenea înşiruire de "drăgăloşenii" simplă întâmplare, noroc, talent şi pricepere personală, sau este poate normalitatea de fiecare zi ne băgată ca atare de seama de majoritatea celor ce o trăiesc şi care sunt/pot fi direct afectaţi de aceasta? Să fie oare toate acestea doar o urmare a faptului că poate privesc ceva mai atent la tot ce se întâmplă în jurul meu, că nu accept nimica fără a îmi pune câteva întrebări, că mereu despic firul în patru şi vreau să ştiu "de ce"?
Ori atrag eu asemenea chestii în mod deosebit ori doar le observ!?

Care este adevărul?

Îmi doresc sincer să fie doar excepţii legate de persoana mea, paranoia mea personală şi NU normalitate ne observată dar trăită mereu şi peste tot de marea majoritate!?

No comments:

Post a Comment